Klachten

Natuurlijk hopen we dat je tevreden zult zijn over de samenwerking met je psycholoog, maar waar mensen met elkaar werken, ontstaan soms ook misverstanden. Als je vragen of klachten hebt, bespreek deze dan altijd met je behandelaar. Een rechtstreeks gesprek met je psycholoog is vaak de snelste weg naar een oplossing. Bovendien helpt jouw feedback ons om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Als je het moeilijk vindt dit in een gesprek te bespreken, kun je ook altijd bellen, mailen of schrijven.

Als we er samen niet uitkomen, dan kun je terecht bij een klachtenfunctionaris. Al onze psychologen zijn aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling.

Christine-Esther de Vrijer

P3NL Klachtenregeling Cliënten

Klachten- en geschillenregeling C.E. de Vrijer
Klachtenformulier C.E de Vrijer

Marrit Bollema

Klachten- en geschillenregeling Marrit Bollema
Klachtenformulier NIP

Hedwig Smeur

Klachten- en geschillenregeling Hedwig Smeur
Klachtenformulier NIP

Liedeke Vis

Klachtenregeling Volwassenen

Marleen Kruithof

Klachten- en geschillenregeling Marleen Kruithof
Klachtenformulier NIP

Marit Kool

Klachten- en geschillenregeling Marit Kool
Klachtenformulier NIP